І. У жовтні 2022 року обстежено : 125 дітей садового дошкільного віку з метою визначення показників компетентності дошкільників та засвоєння програмових вимог попередньої групи.
Діагностика зроблена на основі:
- Виконання вимог нормативних документів;
- Перегляд організованих форм діяльності дітей;
- Спостережень в різних режимні моменти;
- Робота з батьками;
- Консультації з вихователями.
Показники компетентності дошкільників та засвоєння програмових вимог попередньої групи:
Молодші групи:
№
п/п |
Освітні
напрями
Групи |
Особистість
дитини |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі | Дитина в природньому довкіллі | Гра дитини | Дитина в соціумі | Мовлення дитини | Дитина у світі мистецтва | Загальні показники | Рівень знань |
Критерії оцінювання |
||||||||||
Загальні показники % | Загальні показники% | Загальні показники % | Загальні показники % | Загальні показники % | Загальні показники % | Загальні показники % | Загальні показники % | |||
1. | Група №7
ІІ молодша (4-й рік життя) Кількість дітей 18 |
11 | 5 | 5 | 5 | 11 | 17 | 11 | 9 | П |
67 | 84 | 90 | 67 | 45 | 44 | 78 | 68 | С | ||
22 | 11 | 5 | 28 | 39 | 39 | 11 | 22 | Д | ||
0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 1 | В | ||
2. | Група №8
ІІ молодша (4-й рік життя) Кількість дітей 20 |
15 | 15 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 19 | П |
30 | 45 | 30 | 40 | 15 | 30 | 25 | 31 | С | ||
30 | 15 | 25 | 20 | 40 | 35 | 45 | 30 | Д | ||
25 | 25 | 25 | 20 | 25 | 15 | 10 | 20 | В |
Загальні показники: П – 14%; С- 50%; Д –26 %; В –10%
Середні групи:
№
п/п |
Освітні
напрями
Групи |
Особистість
дитини |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі | Дитина в природньому довкіллі | Гра дитини | Дитина в соціумі | Мовлення дитини | Дитина у світі мистецтва | Загальні показники | Рівень знань |
Критерії оцінювання |
||||||||||
Загальні показники % | Загальні показники% | Загальні показники % | Загальні показники % | Загальні показники % | Загальні показники % | Загальні показники % | Загальні показники % | |||
1. | Група №4
середня (5-й рік життя) Кількість дітей 26 |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 0 | 1 | П |
0 | 15 | 27 | 8 | 12 | 19 | 15 | 14 | С | ||
58 | 46 | 38 | 65 | 61 | 46 | 46 | 51 | Д | ||
42 | 39 | 35 | 27 | 27 | 28 | 39 | 34 | В | ||
2. | Група №6
середня (5-й рік життя) Кількість дітей 19 |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | П |
5 | 42 | 37 | 32 | 21 | 37 | 42 | 31 | С | ||
84 | 58 | 63 | 68 | 79 | 58 | 58 | 67 | Д | ||
11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | В |
Загальні показники: П – 1%; С – 23%; Д – 59%; В – 17%
Старші групи:
№
п/п |
Освітні
напрями
Групи |
Особистість
дитини |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі | Дитина в природньому довкіллі | Гра дитини | Дитина в соціумі | Мовлення дитини | Дитина у світі мистецтва | Загальні показники | Рівень знань |
Критерії оцінювання |
||||||||||
Загальні показники % | Загальні показники% | Загальні показники % | Загальні показники % | Загальні показники % | Загальні показники % | Загальні показники % | Загальні показники % | |||
1. | Група №5
старша (6-й рік життя) Кількість дітей 20 |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | П |
35 | 35 | 40 | 35 | 25 | 40 | 30 | 34 | С | ||
45 | 30 | 45 | 55 | 50 | 45 | 55 | 46 | Д | ||
20 | 35 | 15 | 10 | 25 | 15 | 15 | 20 | В | ||
2. | Група №9
старша (6-й рік життя) Кількість дітей 22 |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | П |
23 | 41 | 18 | 9 | 41 | 32 | 36 | 30 | С | ||
36 | 27 | 4 | 59 | 27 | 27 | 41 | 34 | Д | ||
41 | 32 | 41 | 32 | 32 | 41 | 23 | 36 | В |
Загальні показники: П – 0%; С – 32%; Д – 40%; В – 28%
Середній рівень засвоєння програмових вимог дітьми попередньої групи
на початок 2022-2023 навчального року
по дошкільному навчальному закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 39
«Щасливе дитинство» Черкаської міської ради:
Початковий рівень – 6%;
Середній рівень – 38%;
Достатній рівень – 45%
Високий рівень – 11%.