Моніторинг досягнень дітей

У жовтні 2023 року обстежено : 158 дітей садового дошкільного віку з метою визначення показників компетентності дошкільників та засвоєння програмових вимог попередньої групи.

Діагностика зроблена на основі:

1. Виконання вимог нормативних документів;

2. Перегляд організованих форм діяльності дітей;

3. Спостережень в різних режимні моменти;

5. Робота з батьками;

6. Консультації з вихователями.

Загальні показники:

гр. № 4 старша (вихователі Дятлова Л.В., Гуленко І.П.) – 23 дитини :

                                      початковий рівень – 0%;

                                      середній рівень – 14%;

                                      достатній рівень – 43%;

                                      високий рівень – 43 %.

гр. № 6 старша-інклюзивна (вихователь Шулежко С.Д.) – 18 дітей :

                                      початковий рівень – 4%;

                                      середній рівень – 46%;

                                      достатній рівень – 45%;

                                      високий рівень – 5%.

гр. № 11 старша  (вихователь Надточій Н.М.) – 22 дитини :

                                      початковий рівень – 0%;

                                      середній рівень – 14%;

                                      достатній рівень – 48%;

                                      високий рівень –38%.

гр. № 7 середня  (вихователі Войцех Г.М.; Гуленко І.П.) – 24 дітей

                                      початковий рівень – 3%;

                                      середній рівень – 50%;

                                      достатній рівень – 35%;

                                      високий рівень – 12%.

гр. № 8 середня-інклюзивна(вихователі Демченко О.П., Назаренко А.М.)

22 дитини :

                                      початковий рівень – 2%;

                                      середній рівень – 43%;

                                      достатній рівень – 30%;

                                      високий рівень – 25%.

гр. № 5 ІІ молодша  (вихователь Капуста Л.А.) – 25 дітей :

                                      початковий рівень – 8%;

                                      середній рівень – 50%;

                                      достатній рівень – 33%;

                                      високий рівень – 9%.

гр. № 9 ІІ молодша (вихователь Мошенська О.Г.) – 24 дитини :                

                                      початковий рівень – 5%;

                                      середній рівень – 48%;

                                      достатній рівень – 28%;

                                      високий рівень – 19%.

 В загальному засвоєння програмових вимог дітьми попередньої групи на початок 2023-2024 навчального року з високим рівнем мають 21% дітей садового дошкільного віку, достатній рівень – 36% дітей, середній рівень – 40% дітей, початковий рівень – дитини 3% дітей. В основному низький рівень належить дітям, які з якоїсь причини не систематично відвідують дитячий садок.

Моніторинг рівня розвитку мовлення показав, що

        в групах старшого дошкільноговіку:

                                              початковий рівень – 2%;

                                      середній рівень – 24%;

                                      достатній рівень – 46%;

                                      високий рівень – 28 %.

        в групах середнього дошкільноговіку: 

                                      початковий рівень – 3%;

                                      середній рівень – 53%;

                                      достатній рівень – 25%;

                                      високий рівень – 19%.

в групах молодшого дошкільноговіку: 

                                      початковий рівень – 7%;

                                      середній рівень – 55%;

                                      достатній рівень – 27%;

                                      високий рівень – 11 %.

Моніторинг рівня засвоєння соціально-громадянської компетентності компетентності засвідчує наступне:

в групах старшого дошкільноговіку

                                              початковий рівень – 2%;

                                      середній рівень – 25%;

                                      достатній рівень – 45%;

                                      високий рівень – 28%.

в групах середнього дошкільноговіку

                                              початковий рівень –2%;

                                      середній рівень – 39%;

                                      достатній рівень – 33%;

                                      високий рівень – 26 %.

в групах молодшого дошкільноговіку

                                              початковий рівень – 7%;

                                      середній рівень – 49 %;

                                      достатній рівень – 31%;

                                      високий рівень – 13%.

Моніторинг рівня у сенсорно-пізнавальній компетентності дітей показав, що

в групах старшого дошкільноговіку

                                              початковий рівень –0%;

                                      середній рівень – 33%;

                                      достатній рівень – 37%;

                                      високий рівень – 30 %.

в групах середнього дошкільноговіку

                                              початковий рівень – 0%;

                                      середній рівень – 54%;

                                      достатній рівень –28%;

                                      високий рівень –18%.

в групах молодшого дошкільноговіку

                                              початковий рівень –9%;

                                      середній рівень – 45%;

                                      достатній рівень –34 %;

                                      високий рівень – 12%.

Рекомендації:

  1. Пріоритетним напрямком освітнього процесу в ДНЗ вважати логіко-математичний, сенсорно-пізнавальний та соціально-громадянський.
  2. Створити предметно-розвивальне середовище у групових приміщеннях груп, щоб стимулювало розгортанню логіко-математичної та соціально-громадянської компетентностей дітей відповідно до віку у різних формах діяльності вихователя з дітьми дошкільного віку.
  3. Впроваджувати дієві форми партнерської взаємодії з родинами щодо створення розвивального-ігрового середовища;
  4. Взяти під контроль індивідуальну роботу з дітьми, які недостатньо засвоїли програмовий матеріал, використовуючи методи та прийоми, спрямовані на підвищення пізнавальної активності дошкільників;
  5. Застосовувати дистанційні форми роботи для забезпечення безперервної дошкільної освіти дітей, які часто за станом здоров`я не відвідують ДНЗ;
  6. Ефективно використовувати потенціал різних моделей організації освітнього процесу із застосуванням сучасних інноваційних технологій, що відповідають особливостям розвитку кожної дитини.