Педагогічні ради 2023-2024 навчального року

І. Педагогічна рада

  Дата проведення: 30.08.2023

Тема: Підведення підсумків за літній оздоровчий період 2023 року в умовах воєнного стану. Особливості організації діяльності дошкільного навчального закладу № 39 «Щасливе дитинство» у новому 2023-2024 навчальному році.

Порядок денний:

  1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради.
  2. Вибір секретаря педагогічної ради.
  3. Результативність роботи у літній оздоровчий період.
  4. Про особливості організації діяльності та освітнього процесу ДНЗ № 39 у новому навчальному році. («Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у 2023/2024 н. р. у закладах дошкільної освіти»).
  5. Обговорення, затвердження Плану роботи (з цільовими пріоритетами та з додатками) на новий навчальний рік, освітньої програми на 2023-2024 навчальний рік, розкладу занять у новому навчальному році, форми планування освітньої роботи з дошкільниками, перспективного плану підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників, відповідно до нового Типового положення про атестацію педагогічних працівників.
  6. Презентація педагогічними працівниками індивідуальних тем самоосвіти та плану роботи за ними на 2023-2024 навчальний рік.
  7. Організація роботи з охорони життя і здоров’я дітей у ДНЗ №39 з урахуванням воєнного стану. Організаційні питання щодо початку нового навчального року.
  8. Презентація інноваційної онлайн системи освіти дітей раннього та дошкільного віку MR. LEADER.

Рішення:

  1. Роботу дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 39 «Щасливе дитинство» Черкаської міської ради у літній оздоровчий період вважати задовільною.
  2. «Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у 2023/2024 н. р. у закладах дошкільної освіти» взяти до уваги.
  3. Затвердити річний план роботи (з цільовими пріоритетами та з додатками) на новий навчальний рік, освітню програму на 2023-2024 навчальний рік, розклад занять у новому навчальному році, перспективний план підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників, відповідно до нового Типового положення про атестацію педагогічних працівників.
  4. Ухвалити плани роботи педагогічних працівників за індивідуальними темами самоосвіти на 2023-2024 навчальний рік.
  5. Дотримуватись рекомендацій щодо організації роботи з охорони життя і здоров’я дітей у ДНЗ №39 з урахуванням воєнного стану у 2023-2024 навчальному році.
  6. ІІ молодшим групам №№ 5, 9 (вихователі Капуста Л.А., Мошенська О.Г., Душка О.Л.), старшим групам №№ 4, 11 (вихователі Дятлова Л.В., Надточій Н.М., Гуленко І.П.) працювати у 2023-2024 навчальному році за інноваційною онлайн системою освіти дітей дошкільного віку MR. LEADER.

ІІ. Педагогічна рада

Дата проведення: 23.11.2023

Тема: Із скарбниць народних – до сердець дитячих

Порядок денний:

  1.  Виконання рішень попередньої педагогічної ради.
  2.  Вибори секретаря педагогічної ради.
  3.  «Вчимося пишатися Батьківщиною». Роль народних традицій, обрядів та свят у патріотичному вихованні дітей (з досвіду роботи вихователів);
  4.  Експрес-інформація «Українська родинна педагогіка: минуле і сьогодення» (доповідь);
  5.  Стан освітнього процесу з соціально-громадянської компетентності дітей середнього дошкільного віку (за результатами тематичного вивчення).
  6.  Про підсумки огляду групових осередків для реалізації завдань БКДО з освітнього напряму «Дитина в соціумі» з презентацією картотеки дидактичних ігор соціально-громадського змісту. Аналіз результатів огляду.
  7.  Результати адаптації дітей раннього віку до умов ДНЗ.
  8.  Про результати дослідження рівня засвоєння дітьми програмових вимог попередньої групи (результати моніторингу).

                                                                                                               

Рішення:

  1. Відповідно до принципу інтеграції продовжувати створювати сприятливі умови для інтелектуального, духовного, естетичного, патріотичного та творчого розвитку дошкільників у процесі реалізації завдань усіх семи освітніх напрямів БКДО шляхом упровадження ефективних технологій, методик навчання, нових форм національно-патріотичного виховання з дітьми та батьками.

      Відповідальні – вихователі усіх вікових груп, інструктор з фізкультури, музкерівники. Протягом навчального року.

  • Вивчити та розробити інноваційні форми роботи з національно-патріотичного виховання дошкільників на музичних та фізкультурних заняттях. Активно запроваджувати заходи по ознайомленню дітей із народними традиціями, святами та обрядами.

Відповідальні – музкерівники, інструктор з фізкультури, вихователі.

До кінця навчального року.

  • При розробці подальших планів роботи відкорегувати зміст та структуру методичної роботи з педагогічними кадрами у напрямку посилення ролі національно-патріотичного та соціально-громадянського виховання дітей дошкільного віку; активізувати методичну роботу щодо впровадження інноваційних форм та методів патріотичного виховання.

Відповідальні – завідувач, вихователь-методист. Щомісячно.

  • Провести колективні перегляди інтегрованих занятть з пріоритетом завдань з українознавства на тему «Україна – єдина країна» (середній дошкільний вік).

Відповідальні – вихователі середніх груп. Лютий 2024 року.

  • Провести літературне свято-конкурс читців поезії Т.Г. Шевченка.

Відповідальні – вихователі старших груп. Березень 2024 року.

  • Організувати виставку дитячих робіт на тему «Великодні писанки».

Відповідальні – вихователі молодших, середніх, старших  груп.

Квітень 2024 року.

  • Довідку про результати тематичної перевірки «Стан освітнього процесу з соціально-громадянської компетентності дітей середнього дошкільного віку» взяти до уваги.

Відповідальні – всі педагогічні працівники.

  • При розробці та затвердженні перспективно-календарних планів роботи враховувати зміст та вимоги парціальноої програми «Україна – моя Батьківщина» для дітей середнього та старшого дошкільного віку за наукового редагування Рейпольської О. Д. Опрацювати програму.

Відповідальні – вихователі середніх і старших  груп. Щомісячно.

  • Скласти систему роботи (занять, бесід) у національних куточках груп у відповідності до їх тематики і змістового наповнення. Продовжити роботу з облаштування та поповнення новими експонатами національних куточків з активним залученням дітей та батьків.

Відповідальні – вихователі усіх вікових груп.

До кінця навчального року.

  1. Поповнити картотеку дидактичних ігор для реалізації завдань БКДО з освітнього напряму «Дитина в соціумі» соціально-громадського змісту та активно використовувати їх на заняттях й в індивідуальній роботі.

Відповідальні – вихователі всіх вікових груп. До 01.02.2024 року.

  1. Залучати батьківську громадськість, волонтерів, представників громадських організацій, воїнів АТО до проведення заходів з національно-патріотичного виховання.

Відповідальні – вихователі середніх та старших груп.

До кінця навчального року.

  1. Скласти поради для батьків щодо вирішення основних завдань національно-патріотичного виховання в ДНЗ та в сім’ї.

Відповідальні – вихователі всіх вікових груп.

До кінця грудня 2023 р.

  1. Вивчати та впроваджувати кращий перспективний педагогічний досвід та сформувати відповідні тематичні папки з конспектами занять та інших заходів з дітьми і батьками з проблеми соціально-громадянського виховання.

Відповідальні – вихователі, інструктор з фізкультури, музкерівники. До 01.03.2024 року.

  1. Систематично висвітлювати напрацювання кожного педагога з питань соціально-громадянського виховання дітей дошкільного віку на веб-сайті дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 39 «Щасливе дитинство» Черкаської міської ради із подальшим розміщенням заходів педагогів на їх портфоліо педагогічної діяльності.

Відповідальні – завідувач, вихователь-методист.

До кінця навчального року.

  1. Довідку про результати адаптації дітей раннього віку до умов ДНЗ взяти до уваги. Проводити індивідуальні бесіди з батьками новоприбулих дітей, розповідати про емоційний стан дитини протягом дня, продумувати інтерактивні форми та методи взаємодії.

Відповідальні – груп раннього дошкільного віку.

До кінця навчального року.

  1. Взяти до уваги аналіз результатів моніторингу рівня засвоєння дітьми програмових вимог попередньої групи та державних стандартів дошкільної освіти на початок навчального року. Застосовувати дистанційні форми роботи для забезпечення безперервної дошкільної освіти дітей, які часто за станом здоров`я не відвідують ДНЗ;

Відповідальні – вихователі усіх вікових груп.

 До кінця навчального року.

  1. Взяти під контроль індивідуальну роботу з дітьми, які недостатньо засвоїли програмовий матеріал, використовуючи методи та прийоми, спрямовані на підвищення пізнавальної активності дошкільників;

Відповідальні – вихователі усіх вікових груп.

До кінця навчального року.