- Педагогічні ради 2023-2024 навчального року
І. Педагогічна рада
Дата проведення: 30.08.2023
Тема: Підведення підсумків за літній оздоровчий період 2023 року в умовах воєнного стану. Особливості організації діяльності дошкільного навчального закладу № 39 «Щасливе дитинство» у новому 2023-2024 навчальному році.
Порядок денний:
- Виконання рішень попередньої педагогічної ради.
- Вибір секретаря педагогічної ради.
- Результативність роботи у літній оздоровчий період.
- Про особливості організації діяльності та освітнього процесу ДНЗ № 39 у новому навчальному році. («Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у 2023/2024 н. р. у закладах дошкільної освіти»).
- Обговорення, затвердження Плану роботи (з цільовими пріоритетами та з додатками) на новий навчальний рік, освітньої програми на 2023-2024 навчальний рік, розкладу занять у новому навчальному році, форми планування освітньої роботи з дошкільниками, перспективного плану підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників, відповідно до нового Типового положення про атестацію педагогічних працівників.
- Презентація педагогічними працівниками індивідуальних тем самоосвіти та плану роботи за ними на 2023-2024 навчальний рік.
- Організація роботи з охорони життя і здоров’я дітей у ДНЗ №39 з урахуванням воєнного стану. Організаційні питання щодо початку нового навчального року.
- Презентація інноваційної онлайн системи освіти дітей раннього та дошкільного віку MR. LEADER.
Рішення:
- Роботу дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 39 «Щасливе дитинство» Черкаської міської ради у літній оздоровчий період вважати задовільною.
- «Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у 2023/2024 н. р. у закладах дошкільної освіти» взяти до уваги.
- Затвердити річний план роботи (з цільовими пріоритетами та з додатками) на новий навчальний рік, освітню програму на 2023-2024 навчальний рік, розклад занять у новому навчальному році, перспективний план підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників, відповідно до нового Типового положення про атестацію педагогічних працівників.
- Ухвалити плани роботи педагогічних працівників за індивідуальними темами самоосвіти на 2023-2024 навчальний рік.
- Дотримуватись рекомендацій щодо організації роботи з охорони життя і здоров’я дітей у ДНЗ №39 з урахуванням воєнного стану у 2023-2024 навчальному році.
- ІІ молодшим групам №№ 5, 9 (вихователі Капуста Л.А., Мошенська О.Г., Душка О.Л.), старшим групам №№ 4, 11 (вихователі Дятлова Л.В., Надточій Н.М., Гуленко І.П.) працювати у 2023-2024 навчальному році за інноваційною онлайн системою освіти дітей дошкільного віку MR. LEADER.
ІІ. Педагогічна рада
Дата проведення: 23.11.2023
Тема: Із скарбниць народних – до сердець дитячих
Порядок денний:
- Виконання рішень попередньої педагогічної ради.
- Вибори секретаря педагогічної ради.
- «Вчимося пишатися Батьківщиною». Роль народних традицій, обрядів та свят у патріотичному вихованні дітей (з досвіду роботи вихователів);
- Експрес-інформація «Українська родинна педагогіка: минуле і сьогодення» (доповідь);
- Стан освітнього процесу з соціально-громадянської компетентності дітей середнього дошкільного віку (за результатами тематичного вивчення).
- Про підсумки огляду групових осередків для реалізації завдань БКДО з освітнього напряму «Дитина в соціумі» з презентацією картотеки дидактичних ігор соціально-громадського змісту. Аналіз результатів огляду.
- Результати адаптації дітей раннього віку до умов ДНЗ.
- Про результати дослідження рівня засвоєння дітьми програмових вимог попередньої групи (результати моніторингу).



Рішення:
- Відповідно до принципу інтеграції продовжувати створювати сприятливі умови для інтелектуального, духовного, естетичного, патріотичного та творчого розвитку дошкільників у процесі реалізації завдань усіх семи освітніх напрямів БКДО шляхом упровадження ефективних технологій, методик навчання, нових форм національно-патріотичного виховання з дітьми та батьками.
- Вивчити та розробити інноваційні форми роботи з національно-патріотичного виховання дошкільників на музичних та фізкультурних заняттях. Активно запроваджувати заходи по ознайомленню дітей із народними традиціями, святами та обрядами.
- При розробці подальших планів роботи відкорегувати зміст та структуру методичної роботи з педагогічними кадрами у напрямку посилення ролі національно-патріотичного та соціально-громадянського виховання дітей дошкільного віку; активізувати методичну роботу щодо впровадження інноваційних форм та методів патріотичного виховання.
- Провести колективні перегляди інтегрованих занятть з пріоритетом завдань з українознавства на тему «Україна – єдина країна» (середній дошкільний вік).
- Провести літературне свято-конкурс читців поезії Т.Г. Шевченка.
- Організувати виставку дитячих робіт на тему «Великодні писанки».
- Довідку про результати тематичної перевірки «Стан освітнього процесу з соціально-громадянської компетентності дітей середнього дошкільного віку» взяти до уваги.
- При розробці та затвердженні перспективно-календарних планів роботи враховувати зміст та вимоги парціальноої програми «Україна – моя Батьківщина» для дітей середнього та старшого дошкільного віку за наукового редагування Рейпольської О. Д. Опрацювати програму.
- Скласти систему роботи (занять, бесід) у національних куточках груп у відповідності до їх тематики і змістового наповнення. Продовжити роботу з облаштування та поповнення новими експонатами національних куточків з активним залученням дітей та батьків.
- Поповнити картотеку дидактичних ігор для реалізації завдань БКДО з освітнього напряму «Дитина в соціумі» соціально-громадського змісту та активно використовувати їх на заняттях й в індивідуальній роботі.
- Залучати батьківську громадськість, волонтерів, представників громадських організацій, воїнів АТО до проведення заходів з національно-патріотичного виховання.
- Скласти поради для батьків щодо вирішення основних завдань національно-патріотичного виховання в ДНЗ та в сім’ї.
- Вивчати та впроваджувати кращий перспективний педагогічний досвід та сформувати відповідні тематичні папки з конспектами занять та інших заходів з дітьми і батьками з проблеми соціально-громадянського виховання.
- Систематично висвітлювати напрацювання кожного педагога з питань соціально-громадянського виховання дітей дошкільного віку на веб-сайті дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 39 «Щасливе дитинство» Черкаської міської ради із подальшим розміщенням заходів педагогів на їх портфоліо педагогічної діяльності.
- Довідку про результати адаптації дітей раннього віку до умов ДНЗ взяти до уваги. Проводити індивідуальні бесіди з батьками новоприбулих дітей, розповідати про емоційний стан дитини протягом дня, продумувати інтерактивні форми та методи взаємодії.
- Взяти до уваги аналіз результатів моніторингу рівня засвоєння дітьми програмових вимог попередньої групи та державних стандартів дошкільної освіти на початок навчального року. Застосовувати дистанційні форми роботи для забезпечення безперервної дошкільної освіти дітей, які часто за станом здоров`я не відвідують ДНЗ;
- Взяти під контроль індивідуальну роботу з дітьми, які недостатньо засвоїли програмовий матеріал, використовуючи методи та прийоми, спрямовані на підвищення пізнавальної активності дошкільників;
ІІІ. Педагогічна рада
Дата проведення: 29.05.2024 рік
Тема: Підсумки освітньої діяльності за 2023-2024 навчальний рік. Пошуково-дослідницька діяльність дітей дошкільного віку на заняттях з логіко-математичного розвитку.
Порядок денний:
- Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.
- Аналіз виконання річного плану роботи за 2023-2024 н.р.
- Про результати дослідження рівня засвоєння дітьми програмових вимог на кінець 2023-2024 н.р. (результати моніторингу).
- Про стан соціально-психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання в школі.
- Використання пошуково-дослідницької діяльності дітей дошкільного віку на заняттях з логіко-математичного розвитку (за результатами тематичного вивчення).
- Про підготовку та організацію літнього оздоровлення дітей в ДНЗ.
- Аналіз роботи спеціалістів та вихователів.
- Затвердження плану роботи на літній оздоровчий період 2024 року.
- Визначення завдань на наступний 2024-2025 навчальний рік.
Рішення:
- Річний план на 2023-2024 навчальний рік виконано в повному обсязі.
- Взяти до уваги аналіз результатів моніторингу рівня засвоєння дітьми програмових вимог за та державних стандартів дошкільної освіти на кінець 2023-2024 навчального року. Взяти під контроль індивідуальну роботу з дітьми, які недостатньо засвоїли програмовий матеріал, використовуючи методи та прийоми, спрямовані на підвищення пізнавальної активності дошкільників;
- Проводити бесіди з дітьми старшого дошкільного віку про школу, організувати сюжетно-рольові ігри на тему «Школа» з метою формування мотиваційної готовності до школи.
- Для батьків, діти яких мають низький рівень готовності до школи, провести консультацію з метою надання інформації стосовно проблем, що виникають у дітей.
- Довідку про результати тематичної перевірки «Рівень пошуково-дослідницької компетентності дітей старшого дошкільного віку на заняттях з логіко-математичного розвитку» взяти до уваги.
- Дотримуватись методики та техніки безпеки проведення пошуково-дослідницької діяльності. Продовжувати залучати батьків до участі у проведенні пошуково-дослідницької діяльності.
- Рекомендації «Про підготовку та організацію літнього оздоровлення дітей в ДНЗ» взяти до уваги. Дотримуватися санітарно-гігієнічних та профілактичних вимог, режиму провітрювання приміщень, у яких перебувають діти.
- Посилити роботу з фізичного загартування дітей, впроваджувати в практику передові педагогічні методики і технології, які сприяють фізичному і психічному здоров’ю дітей.
- Погодити визначенні цільові пріоритети на 2024-2025 навчальний рік.
- Затвердити план роботи ДНЗ № 39, розклад занять на літньо-оздоровчий період в умовах воєнного стану.
- Педагогічні ради 2024-2025 навчального року
І. Педагогічна рада
Дата проведення: 30.08.2024
Тема: Підведення підсумків за літній оздоровчий період 2024 року. Особливості організації діяльності ДНЗ у новому 2024-2025 навчальному році в умовах воєнного стану. (Організаційна педрада)
Порядок денний:
- Виконання рішення попередньої педагогічної ради;
- Вибір секретаря педагогічної ради;
- Результативність роботи у літній оздоровчий період;
- Про основні напрямки роботи педколективу на 2024/2025 навчальний рік;
- Підсумок готовності груп до нового навчального року;
- Про особливості організації діяльності закладів дошкільної освіти у новому навчальному році в умовах воєнного стану;
- Обговорення, затвердження плану роботи (з додатками) на новий навчальний рік та: освітньої програми, розкладу занять у новому навчальному році, форми планування освітньої роботи з дошкільниками, перспективного плану підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників;
- Обговорення: програм та посібників для використання в освітньому процесі; тематики самоосвіти педагогів на 2024-2025 навчальний рік;
- Проєкт рішення педагогічної ради

Рішення:
- Роботу дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 39 «Щасливе дитинство» Черкаської міської ради у літній оздоровчий період 2024 року вважати задовільною.
- Цільовими пріоритетами ДНЗ № 39 на 2024-2025 навчальний рік вважати:
- Підвищення ефективності освітньої роботи з питань цивільного захисту (особистої безпеки) та безпеки життєдіяльності дітей під час воєнного (післявоєнного) стану;
- Продовжувати роботу по впровадженню в освітній процес цінностей українського народу з метою формування у дітей та їх батьків національно-патріотичної самосвідомості;
- Сприяти розвитку у вихованців активності, аналізу, креативного мислення та пошуку нестандартних рішень шляхом створення педагогами умов для пошуково-дослідницької діяльності з дітьми.
Напрямом діяльності ДНЗ № 39 на 2024-2025 навчальний рік вважати – гуманітарний.
- Довідку про готовность груп до нового навчального року взяти до уваги.
- Дотримуватись рекомендацій щодо особливостей організації діяльності ДНЗ № 39 «Щасливе дитинство» у новому навчальному році в умовах воєнного стану, керуючись Рекомендаціїями щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2024/2025 навчальному році, затвердженими МОН України.
- Затвердити річний план роботи ДНЗ № 39 на 2024-2025 навчальний рік, освітню програму ДНЗ № 39 на 2024-2025 навчальний рік, розклад занять у новому навчальному році, форми планування освітньої роботи з дошкільниками, перспективний план підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників.
- Ухвалити плани роботи педагогічних працівників за індивідуальними темами самоосвіти на 2024-2025 навчальний рік.
- ІІ молодшим групам №№ 4, 6 (вихователі Дятлова Л.В., Шулежко С.Д., Гуленко І.П.), середнім групам №№ 5, 9 (вихователі Капуста Л.А., Мошенська О.Г.,), старшим групам №№7,8,10 (вихователі Демченко О.П., Назаренко А.М., Войцех Г.М., Слюсар Н.В.) працювати у 2024-2025 навчальному році за комплексною програмою освіти дітей раннього та дошкільного віку «Освіта і піклування» (EDUCATION $ CARE) та парціальною програмою «Лідер живе в кожному». Групам ясельного віку №№1,2,3 (вихователі Даниленко М.І., Іванець Н.В., Маслова Н.І., Ломака Н.О.) працювати у 2024-2025 навчальному році за комплексною освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина» та парціальною програмою «Україна – моя Батьківщина».
ІІ педагогічна рада
Дата проведення: 27.11.2024
Тема: «Особливості організації роботи з особистої безпеки та безпеки життєдіяльності дітей під час освітнього процесу в умовах воєнного стану»
Порядок денний:
1. Вибори секретаря педагогічної ради |
2. Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради |
3. Особливості організації роботи з дітьми дошкільного віку з особистої безпеки в умовах воєнного стану |
4. Аналіз освітньої роботи з дітьми з безпеки життєдіяльності в ДНЗ (довідка тематичної перевірки старші групи) |
5. Про підсумки огляду розвивального середовища у групових осередках для реалізації завдань з безпеки життєдіяльності дітей |
7. Про результати дослідження рівня засвоєння дітьми програмових вимог попередньої групи (результати моніторингу) |
Рішення:
- Дотримуватися Рекомендацій щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2024/2025 навчальному році, затверджених МОН України.
- Довідку про підсумки тематичного вивчення рівня освітньої роботи з основ безпечної поведінки дітей старшого дошкільного віку в різних життєвих ситуаціях взяти до уваги.
- При організації освітньої роботи з формування основ безпечної поведінки у дітей дошкільного віку перевагу надавати моделюванню та аналізу проблемних ситуацій, різним видам ігрової, трудової та пошуково-дослідницької діяльності, інтегрованим заняттям.
- Особливу увагу безпеці дітей приділяти під час воєнного стану в країні, Готувати дошкільників до реального життя, насиченого різними подіями, непередбачуваними ситуаціями тощо.
- Підсумкову експертизу про результати дослідження рівня засвоєння дітьми програмових вимог попередньої групи взяти до уваги. Взяти під контроль індивідуальну роботу з дітьми, які недостатньо засвоїли програмовий матеріал, використовуючи методи та прийоми, спрямовані на підвищення пізнавальної активності дошкільників.
ІІІ педагогічна рада
Дата проведення: 26.02.2025
Тема: «Формування національно-патріотичної самосвідомості дітей шляхом консолідації зусиль педагогів і батьків для ефективної реалізації завдань з національно-патріотичного виховання»
Порядок денний:
1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради |
2. Консолідація співпраці педагогів і батьків для зміцнення національної ідентичності та громадянської компетентності дошкільнят |
4. Підвищення ефективності національно-патріотичного виховання через цінності українського народу. |
5. «Патріотична ігротека» (презентація дидактичних та розвивальних посібників із соціального розвитку дітей дошкільного віку) |
6. Стан інтеграції національно-патріотичного виховання в системі роботи ДНЗ (за результатами тематичного вивчення груп раннього та молодшого дошкільного віку) |
7. Про результати педагогічної діагностики щодо показників життєвої компетентності за ІІ квартал (результати моніторингу) |
8. Про виконання посадових обов’язків педагогічними працівниками з питань профілактики травматизму серед вихованців дошкільного закладу |
Рішення:
- Роботу з національно-патріотичного виховання дітей у дошкільному навчальному закладі визнати задовільною.
- Довідку за результами тематичної перевірки на тему «Стан виховання цінностей українського народу у контексті розвитку національно-патріотичної самосвідомості дітей молодшого дошкільного віку та їх батьків» взяти до уваги;
- Впроваджувати форми партнерської взаємодії з родинами щодо формування соціально-громадянської позиції;
- 1 раз на рік для вивчення рівня педагогічної культури та освіченості батьків в питанні виховання та розвитку дітей, проблем та запитів щодо виховання та освіти дітей систематично використовувати в роботі анкетування.
- Рекомендації «Про виконання посадових обов’язків педагогічними працівниками з питань профілактики травматизму серед вихованців закладу» взяти до уваги.
6. Вихователю-методисту Ткаченко Т. П. до 01.04.2025:
- Розробити пам’ятки щодо оформлення національних куточків у групах дошкільного навчального закладу.
- Упорядкувати картотеку дидактичних та розвивальних посібників із соціального розвитку дітей дошкільного віку, дидактичних ігор з національно-патріотичного виховання.
7. Вихователям постійно:
- Продовжувати створювати предметно-розвивальне середовище у групових приміщеннях, що стимулює розвиток соціально-громадянської компетентності дітей відповідно до віку у різних формах діяльності вихователя з дітьми дошкільного віку.
- Співпрацювати з батьками щодо мовленнєвого розвитку дітей, дотримання культури мовлення і мовного етикету, зокрема свідомості щодо державної мови.
- Взяти під контроль індивідуальну роботу з дітьми, які недостатньо засвоїли програмовий матеріал, використовуючи методи та прийоми, спрямовані на підвищення пізнавальної активності дошкільників;
- Застосовувати дистанційні форми роботи для забезпечення безперервної дошкільної освіти дітей, які часто за станом здоров`я не відвідують ДНЗ.
- Не допускати приховування випадків травматизму.
ІV педагогічна рада
Педагогічна рада
Дата проведення: 29.05.2025
Тема: «Виховуємо юних дослідників».
Підсумки освітньої діяльності за 2024-2025 навчальний рік»
Порядок денний:
1. Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради |
2. Формування дослідницьких вмінь дошкільників. Роль вихователя у пошуково-дослідницькій діяльності. |
3. «Стан організації пошуково-дослідницької діяльності в дошкільному закладі» (за результатами тематичного вивчення середніх груп) |
4. Про результати педагогічної діагностики щодо показників життєвої компетентності за ІІІ квартал (результати моніторингу) |
5. Про аналіз стану санітарно-просвітницької роботи з усіма учасниками освітнього процесу |
6. Про стан соціально-психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання в школі |
7. Аналіз виконання річного плану роботи за 2024-2025 навчальний рік |
8. Про результати атестації педагогічних працівників у 2024-2025 навчальному році |
9. Затвердження плану роботи на літній оздоровчий період 2025 року, розкладу занять на літо |
Рішення:
- Роботу з пошуково-дослідницької діяльності у дошкільному навчальному закладі визнати задовільною.
- Довідку за результатами тематичної перевірки на тему «Стан організації пошуково-дослідницької діяльності в дошкільному закладі» взяти до уваги. З метою поліпшення рівня якості організації проведення пошуково-дослідницької діяльності:
2.1. Вихователям всіх груп дотримуватись методики проведення пошуково-дослідницької діяльності.
2.2. Під час проведення дослідів та експерементів чітко дотримуватися правил безпеки.
2.3. Створити картотеку дослідів та експерментів.
2.4. Систематично проводити роботу з батьками вихованців з організації дослідницької діяльності у дома. - Підсумкову експертизу знань дітей дошкільного віку програмових вимог за ІІІ квартал 2024 – 2025 навчального року взяти до уваги. Продовжувати створювати предметно-розвивальне середовище у групових приміщеннях, що стимулює розгортанню компетентностей дітей відповідно до віку у різних формах діяльності вихователя з дітьми дошкільного віку.
- Санітарно-просвітницьку роботу в ДНЗ з усіма учасниками освітнього процесу вважати задовільною.
- Аналітичну довідку «Стан соціально-психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання в школі» взяти до уваги.
5.1. Підтримувати і розвивати у дітей мотиваційну готовність до навчання в школі.
5.2. Проводити бесіди з дітьми про школу, організовувати сюжетно-рольові ігри на тему «Школа».
5.3. Надавати консультації та рекомендації батькам дітей старших груп стосовно підготовки дітей до школи. - Виконання річного плану роботи за 2024-2025 навчальний рік визнати на 90%.
- Затвердити план роботи та розклад занять на літній оздоровчий період 2025 року.

