27 жовтня 2022 року на базі ДНЗ № 39 було проведено засідання методичного об’єднання професійної спільноти вихователів міста Черкаси груп раннього віку.
Тема: «Розвиток мовленнєвої особистості в ранньому віці»
Мета: Активізувати знання педагогів з питань розвитку мовлення дітей раннього віку. Спонукати педагогів до творчого самовираження та самовдосконалення. Підвищувати рівень професійної майстерності.
Під час теоретичного блоку вихователь-методист Ткаченко Тетяна Петрівна розкрила питання: Розвиток мовленнєвої особистості в ранньому віці.
Присутні члени методичного об’єднання переглянули інтегроване заняття з розвитку мовлення та культури мовленнєвого спілкування для дітей раннього віку “ЗАЙЧИК В ГОСТІ ЗАВІТАВ”, яке представила вихователь Демченко Олена Петрівна.
Вихователі міста обговорили застосування форм та методів роботи з дітьми під час організації освітньої роботи з розвитку мовленнєвої особистості в дитячому садку.
30 листопада 2023 року відбулася творча майстерня музичного керівника.
Тема: “Формування емоційного ставлення до світу в процесі музично-практичної діяльності та виконання”.
Музичний керівник ДНЗ № 39 “Щасливе дитинство” Гусєва Олена Антонівна розкрила поняття “емоції” та вплив музики на дитячі емоції. А також поділилася з колегами досвідом використання у своїй роботі з дітьми дошкільного віку інноваційної музично-педагогічної технології “Хор рук”.


28 лютого 2023 року на базі ЗДО проведено школа новопризначеного керівника закладу дошкільної освіти міста Черкас на тему: «Вивчення стану харчування дітей в ЗДО», ініційоване та організоване завідувачем.

25 січня 2024 року Ткаченко Т.П., вихователь-методист була учасницею проєкту «Марафон освітніх практик – 2024», під час якого поділилася з колегами своїми знаннями з упровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес.

В лютому 2025 року вихователь Капуста Лариса Анатоліївна брала участь в проведенні мередіану педагогічної майстерності з презентаційним та практичним виступом на тему: «Дослідницько-пошукова діяльність в рамках «Тижня безпеки дитини». Надзвичайні ситуації».
