Методичні заходи

2023-2024 навчальний рік

І. 20.09.2023 року проведено семінар-практикум для педагогів: «Українські традиції як засіб формування у дітей відчуття приналежності до своєї країни»

Мета:

  • підвищити рівень теоретичної підготовки педагогів щодо питань патріотичного виховання дошкільників в умовах сьогодення;
  • розкрити необхідність посилення патріотичного виховання у ЗДО;
  • підвищення фахової майстерності педагогічних працівників;
  • розширити та уточнити знання  педагогів щодо принципів, методів, прийомів і форм роботи з дітьми з основних напрямів патріотичного виховання;
  • розвивати творчий потенціал педагогів, їх компетентність з питань національного виховання;
  • формувати ціннісне ставлення особистості до українського народу,  Батьківщини, державної мови, народних звичаїв, традицій, свят, обрядів, символів та реліквій, які мають великий пізнавально-виховний потенціал.

Була ефективно організована робота творчої групи з проблеми сформованості у педагогів соціально-громадянської компетентності, керівник вихователь-методист Ткаченко Т.П. Розглядалися питання щодо розширення знань педагогів про народні традиції, звичаї, підвищився теоретичний рівень педагогів щодо питань патріотичного виховання дітей дошкільного віку в умовах сьогодення.

ІІ. 20.10.2023 року вихователем-методистом проведено Практичний тренінг для педагогів «Використання веб-ресурсів в професійній діяльності вихователя»

Мета: Підтримка діяльності сучасного дошкільного навчального закладу, сприяння розширенню мережі інформаційних ресурсів, формування і вдосконалення інформаційно-комунікаційних компетентностей, освітній діяльності, роботі з батьками вихованців ДНЗ, громадськістю.

ІІІ. 23.11.2023 року Колоквіум «Народознавство як засіб патріотичного виховання: малі форми усної народної творчості, народна іграшка; народна гра; календарна обрядовість»

Мета: розкрити особливість національного виховання на основі цінностей українського народу та організацію роботи по народознавству з дітьми дошкільного віку.

Завдання: підвищити рівень теоретичної підготовки педагогів щодо питань народознавчого виховання в умовах сьогодення; розширити та уточнити знання педагогів щодо принципів, методів та прийомів і форм роботи з дітьми по народознавству; підвищити авторитет народознавчих засобів у становленні особистості дошкільника; розвивати творчий потенціал педагогів, їх компетентність з питань народознавчого виховання; формувати цілісне ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, державної мови, народних звичаїв, традицій, свят, обрядів, які мають великий пізнавальний потенціал.

ІV. 18.12.2023 року Проблемний семінар «Соціалізація дошкільників в процесі формування стереотипів безпечної поведінки в умовах воєнного стану»

Мета: Актуалізація знань педагогів про поняття «соціалізація», «соціальна компетентність». З’ясування чинників, які впливають на розвиток соціальної компетентності дошкільників в процесі формування стереотипів безпечної поведінки в умовах воєнного стану, визначення умов успішної соціалізації дитини в сім’ї та дошкільному закладі, розвиток ефективного спілкування з дітьми. Формування навичок комунікативної компетентності та групової взаємодії. Обмін досвідом з використання вправ та ігор на формування соціально-комунікативних навичок.

V. 19.01.2024 року Ворк-шоп «У форматі: комп’ютерна грамотність»

 1. «Як розширити інформаційні обрії вихованців засобами використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій»

 2. На одній хвилі: як за допомогою соціальних мереж взаємодіяти з батьками дітей.

 3. Комп’ютерна майстерня. Презентації в сервісі Google: стильно та мобільно. Створення вихователями презентацій про групу. Спеціалістами про свій підрозділ.

МЕТА: удосконалювати педагогічну компетентність у сфері інформаційно- комунікаційних технологій; підвищувати інформаційну культуру; сприяти підвищенню рівня мотивації до оволодіння ІКТ.

ЗАВДАННЯ: поглиблювати знання про загальні принципи роботи мультимедійної та комп’ютерної техніки, способи передачі інформації, основні ІКТ-поняття; розвивати алгоритмічне мислення; удосконалювати вміння працювати в команді та вміння дискутувати; формувати поважне ставлення до опонента, прагнення перемогти.

VI. 14.03.2024 року Математичний брейн-ринг з педагогами ДНЗ

Тема: «Подорож в Країну математики логічними іграми»

Мета: систематизація знань і підвищення ефективності професійної діяльності педагогів з питання формування елементарних математичних уявлень у дошкільників з використанням нетрадиційних технологій в роботі з педагогами

Завдання: виявити рівень професійної підготовленості, труднощі педагогів у роботі з ФЕМУ у дошкільнят; розвивати згуртованість, вміння працювати в команді, аргументовано відстоювати свою точку зору; систематизувати знання педагогів щодо використання технології розвиваючого навчання.

VII. 10.05.2024 року Круглий стіл для вихователів та помічників вихователів

ТЕМА: «Дитина з ОП. Зрозуміти і допомогти»

Мета: підвищення психологічної компетенції вихователів та помічників вихователів щодо виховання та перебування особливої дитини в дошкільному закладі; закріплення вмінь спілкування з дитиною з особливими потребами та її батьками; виховання вміння приймати дитину, незалежно від її особливих вад.

2024-2025 навчальний рік

Бюро педагогічних знахідок

I. 04.09.2024 року було проведено Бюро педагогічних знахідок на тему: «Теоретичні, методичні засади освітньої роботи з дитиною щодо питань безпеки життєдіяльності»

     Мета:  поглибити знання педагогів щодо організації та змісту роботи з дітьми з питань формування безпечної поведінки в довкіллі, активізувати їх знання з охорони життя та здоров’я дітей, норм поведінки у надзвичайних ситуаціях. Розвивати логічне мислення, вміння швидко відповідати на поставлені запитання.

ІІ. 30.10.2024 року завідувач провела семінар – практикум для педагогів на тему “Стоп – булінг!!!”

Мета: ознайомити педагогів з поняттям, формами та структурою булінгу; розгляд видів булінгу, аналіз випадків,  виховувати почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навики відповідальної та безпечної поведінки.