Результати дослідження рівня засвоєння дітьми програмових вимог
на кінець 2023-2024 н.р. (результати моніторингу)
В загальному засвоєння програмових вимог дітьми на кінець 2023-2024 навчального року з високим рівнем мають 46% дітей садового дошкільного віку, що на 25% більше ніж на початку навчального року; достатній рівень – 28% дітей, що на 8% менше, ніж на початку; середній рівень – 25% дітей, що на 15% менше, ніж на початку, початковий рівень – дитини 1% дітей, що на 2% менше, ніж на початку. В основному низький рівень належить дітям, які з якоїсь причини не систематично відвідують дитячий садок.
Рекомендації:
- Пріоритетним напрямком освітнього процесу в ДНЗ вважати логіко-математичний, сенсорно-пізнавальний та соціально-громадянський.
- Створити предметно-розвивальне середовище у групових приміщеннях груп, щоб стимулювало розгортанню логіко-математичної та соціально-громадянської компетентностей дітей відповідно до віку у різних формах діяльності вихователя з дітьми дошкільного віку.
- Впроваджувати дієві форми партнерської взаємодії з родинами щодо створення розвивального-ігрового середовища;
- Взяти під контроль індивідуальну роботу з дітьми, які недостатньо засвоїли програмовий матеріал, використовуючи методи та прийоми, спрямовані на підвищення пізнавальної активності дошкільників;
- Застосовувати дистанційні форми роботи для забезпечення безперервної дошкільної освіти дітей, які часто за станом здоров`я не відвідують ДНЗ;
- Ефективно використовувати потенціал різних моделей організації освітнього процесу із застосуванням сучасних інноваційних технологій, що відповідають особливостям розвитку кожної дитини.