Парціальні програми

за якими працює ДНЗ № 39 “Щасливе дитинство” ЧМР

«Лідер живе в кожному» Парціальна програма для закладів дошкільної освіти з формування лідерського потенціалу дітей дошкільного віку; авторський колектив – Н. Гавриш, О. Безсонова, О. Безрукова, В. Воронов.

Парціальна програма з формування лідерського потенціалу дітей дошкільного віку «Лідер живе в кожному» спрямована на закладання основ лідерства в контексті формування базових особистісних якостей дітей як важливої умови досягнення основного результату першої ланки освіти – дошкільної зрілості. Програму побудовано на основі компетентнісного підходу, тож програмні завдання викладено за складниками обраної змістової моделі «4- К». Вона визначає ключові компетентності, на які зроблено акцент в освітній роботі з дітьми: комунікація, командна робота, критичне мислення, креативність. Зміст програми передбачає особливий формат організації взаємодії дорослих і дітей, що забезпечує збалансований особистісний розвиток з урахуванням психофізіологічних особливостей дітей дошкільного віку та опанування ними навичок соціально доцільної поведінки. Програму адресовано педагогам закладів дошкільної освіти та фахівцям всіх інших закладів, різних типів та форм, які надають освітні послуги в галузі дошкільної освіти. Буде цікавою батькам дітей, студентам та викладачам соціономічних спеціальностей.

«Україна – моя Батьківщина» Парціальна програма з національно-патріотичного виховання для дітей середнього та старшого дошкільного віку за наукового редагування Рейпольської О. Д. Парціальна програма “Україна – моя Батьківщина” розроблена на виконання Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затвердженої наказом Міністерства
освіти і науки України від 16.06.2015 No 641 і Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо її реалізації. Зміст програми відповідає вимогам Базового компонента дошкільної освіти, чинних програм розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку. У посібнику розкрито
особливості національно-патріотичного виховання, основні напрями, завдання та зміст роботи з дітьми п’ятого і шостого років життя, форми методичної роботи з педагогами, поради
батькам.