Фахівці, що працюють в інклюзивних групах ДНЗ №39
Завідувач: Бардик Анна Олегівна. Роль завідувача в інклюзивній групі відбувається у створенні та підтримці інклюзивного освітнього середовища шляхом координації роботи команди фахівців, забезпечення ресурсів, встановлення партнерства з батьками дітей з ООП, а також моніторингу та оцінки якості інклюзивної освіти.
Вихователь-методист: Ткаченко Тетяна Петрівна. У вихователя-методиста в інклюзивній групі є роль координатора та фасилітатора: він розробляє індивідуальні освітні траєкторії дітей з особливими освітніми потребами, взаємодіє з батьками та командою психолого-педагогічного супроводу, адаптує освітнє середовище та навчальні матеріали, а також сприяє соціалізації всіх дітей у колективі. Він забезпечує створення інклюзивного простору, де кожен учень відчуває себе комфортно та може розвиватися.
Вихователі: Дятлова Людмила Валентинівна, Гуленко Ірина Петрівна, Капуста Лариса Анатоліївна, Демченко Олена Петрівна, Шулежко Світлана Дмитрівна. Роль вихователя в інклюзивній групі — це організація освітнього процесу, адаптація освітнього середовища до потреб усіх дітей, реалізація індивідуальних освітніх траєкторій дітей з ООП, партнерство з батьками та командна робота з асистентом вихователя та іншими фахівцями. Вихователь створює умови для розвитку кожного вихованця, сприяє соціалізації та формує інклюзивну культуру в групі, де всі діти стають прийнятими та захищеними.
Асистенти вихователів: Старик Яна Юріївна, Власенко Оксана Олександрівна. Роль асистента вихователя в інклюзивній групі — забезпечити індивідуальний супровід дитини з особливими освітніми потребами (ООП), адаптуючи освітнє середовище, допомагаючи в самообслуговуванні та комунікації, фіксуючи дані для ІПР, сприяючи соціалізації та взаємодіючи з вихователями, батьками та іншими фахівцями.
Практичний психолог: Березова Олена Олегівна. Роль практичного психолога в інклюзивній групі полягає в психологічному супроводі всіх учасників освітнього процесу: дітей, їхніх батьків та педагогів. Психолог діагностує та коригує психологічний стан дітей, сприяє розвитку їх соціальних та пізнавальних навичок, створює інклюзивне освітнє середовище, надає консультативну допомогу батькам і педагогам, а також проводить просвітницьку роботу для покращення взаєморозуміння та взаємодії в групі.
Вчитель-логопед: Даниленко Марія Іванівна. Роль вчителя-логопеда в інклюзивній групі полягає в діагностиці, корекції та профілактиці мовленнєвих порушень, а також у створенні інклюзивного освітнього простору, де кожна дитина отримує необхідну підтримку для повноцінного розвитку. Це передбачає розробку індивідуальних програм, співпрацю з іншими фахівцями та батьками, а також надання методичних рекомендацій для педагогів.
Дефектолог: Даниленко Марія Іванівна. Роль дефектолога в інклюзивній групі — це комплексне вивчення, навчання, виховання та соціалізація дітей з особливостями розвитку, а також створення умов для їх успішної інтеграції. Дефектолог коригує відхилення у пізнавальній діяльності, формує навички комунікації, орієнтування у просторі та математичні уявлення, допомагаючи кожній дитині розкрити свій потенціал.
Медична сестра старша: Супрун Ірина Вікторівна. Роль старшої медичної сестри в інклюзивній групі включає координацію роботи медичного закладу, забезпечення високого рівня догляду за всіма дітьми, медико-педагогічний контроль, моніторинг стану здоров’я, участь в організації харчування та сприяння створенню персонально безпечного та сприятливого середовища для дітей з особливими потребами. Старша медсестра також забезпечує дотримання санітарних норм і ведення медичної документації.