Моніторинг досягнень дітей

Результати дослідження рівня засвоєння дітьми програмових вимог

на кінець 2023-2024 н.р. (результати моніторингу)

В загальному засвоєння програмових вимог дітьми на кінець 2023-2024 навчального року з високим рівнем мають 46% дітей садового дошкільного віку, що на 25% більше ніж на початку навчального року; достатній рівень – 28% дітей, що на 8% менше, ніж на початку; середній рівень – 25% дітей, що на 15% менше, ніж на початку,  початковий рівень – дитини 1% дітей, що на 2% менше, ніж на початку. В основному низький рівень належить дітям, які з якоїсь причини не систематично відвідують дитячий садок.

Рекомендації:

  1. Пріоритетним напрямком освітнього процесу в ДНЗ вважати логіко-математичний, сенсорно-пізнавальний та соціально-громадянський.
  2. Створити предметно-розвивальне середовище у групових приміщеннях груп, щоб стимулювало розгортанню логіко-математичної та соціально-громадянської компетентностей дітей відповідно до віку у різних формах діяльності вихователя з дітьми дошкільного віку.
  3. Впроваджувати дієві форми партнерської взаємодії з родинами щодо створення розвивального-ігрового середовища;
  4. Взяти під контроль індивідуальну роботу з дітьми, які недостатньо засвоїли програмовий матеріал, використовуючи методи та прийоми, спрямовані на підвищення пізнавальної активності дошкільників;
  5. Застосовувати дистанційні форми роботи для забезпечення безперервної дошкільної освіти дітей, які часто за станом здоров`я не відвідують ДНЗ;
  6. Ефективно використовувати потенціал різних моделей організації освітнього процесу із застосуванням сучасних інноваційних технологій, що відповідають особливостям розвитку кожної дитини.